170310

Det var verkligen nya tag på jobbet idag! Jag kände mig pigg och glad, precis så som det ska vara! Även fast jag mest satt i kassan. Min sista dagar av den här veckan är fullbokad. Nästan i alla fall! Men det är ju roligt!

Torsdag: 11.00 Putsa till luggen
              12.15 Äta lunch med Martina
              13.15 Iväg för råååplugg!
              18- ?  Födelsedagsfika hemma hos Simons kusin Casper som fyller år. Simon jobbar så jag får traska iväg själv.

Fredag:   11.30  Fika med Carro
                       - Förbereda och städa hemma
              20.00 "Personalfest" "Personalmys" hemma hos mig, man kan kalla det vad man vill...

Lördag:   7.30-16 JOBBA
              16-? Födelsedagsfika hemma hos Krister tillsammans med Daniela.....

Söndag:  13-17.30 JOBBA

Kommentarer
Postat av: Daniela

Krister vart så glad idag på jobbet när jag sa att vi skulle komma så han kramade mig.. hihi men jag råkade säga att vi skulle bort senare på kvällen.. aah det bara slank ur! :P

2010-03-18 @ 23:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0