Anorexia? Jag? Nej verkligen inte, du kan kalla mig gris om du vill! :)

Hej!
Min mage är så hård nu att det ser ut som om jag skulle vara gravid. Jag har ätit i princip hela dagen.
Fika på Törners med Simon-Pizza med pappa & Simon-(tvingat i mig) middag hos Simons mormor och morfar( Jag var ju så mätt efter pizzan)-(tvingat i mig) fika hos Simons mormor och morfar. (detta inom några timmar). Det var en gång Simons mormor fråga mig rak ut om jag hade anorexia. Vi satt då och åt middag med hela tjocka släkten åt Simon. "Ooookej det här vart pinsamt" tänkte jag, haha! För jag äter verkligen inte lite, jag äter mer än en karl i bland. Även om jag oftast alltid lämnar lite. Men det har jag gjort enda sen jag var liten, precis som mamma. Ialla fall, det blev även lite godis på de (dom har alltid en godiskål som tas fram då vi fikar:), och sen blev det ännu mer godis då vi kom hem, och även chips med dipp. Det sistnämda behövde jag verkligen inte. Men jag skyller på att gräddfilen skulle ha gått ut i morgon ;) Hallå, den måste ju ätas upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0