En egen-stund

Hallå Hallå!

Vilken dag! Fullfart hela tiden! Ibland stannade jag upp för att se om jag andades. Haha skoja !
Det var till att baka, fylla på i frukten, fylla på mejerit, fylla på varor, fixa bakom panten osv. Jajamen, det var en hej-dundrande-dag! Och mitt i allt kom mormor in på affären! Jag vart såå glad! Mormor bor i Järpen så det är några mil emellan, vilket gör att man inte alltid träffas så ofta! Och passande nog kom hon in 10min innan min rast. Så då min rast var gick vi och fika! :)

Nyss hade jag en liten mysstund i badkaret! Jag raka benen, och hade en mini ansiktsbehandling! Blev en hemmagjord ansiktsmask av bla. avokado. Den ska vara bra för torr hy, vilket jag har just nu!


Först skrubba jag ansiktet med en skrubbvante, sen gnussa jag in babyolja... OCH seeen la jag på avokadoblandningen! 

- en matsked yoghurt
- en matsked olivolja
- en tesked bakpulver
- ett ägg
- 1/2 avokado
-Sen blandar du bara ihop allt och kladdar på :)



Mumma!



Säg vad ni vill, men jag var en liten avokadoröra!





Sen en skön kräm på de! Rosenserien

Om allt funka vet jag inte än. Jag väntar tills i morgon innan jag säger hur det blev. Man måste ju ge det en chans ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0