En människa som inte behöver två ben och två armar för att vara stark & lycklig. Bara ett liv



Jag är en person som har lätt att gräva ner mig för massa olika saker. Jag tar lätt åt mig och ser ofta ingen menning i saker och ting som är jobbigt. Speciellt inte om folk blir sjuka, förlamade eller dör av olika anledningar. Jag blir så glad av att se hur glad den här killen i filmen är. Hur lyckas man vara stark och se möjligheter då man är fångad i sin egna kropp som han är? Okej, han varken sjuk eller döende, han lever faktiskt. Han har "bara" inga armar och ben. Men hur handikappad är man inte utan dom? Jag tänker bara en sak "vad skulle jag ha gjort utan mina armar och ben?" Ett leende och massa tårar ifrån mig då jag såg denna film i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0