Halv åtta hos mig?

Hmm jag är sjuuukt sugen på att se Alice i underlandet! Funderar på att se den då jag och Simon åker ner till Stockholm, för den visas i 3D tydligen och jag är 100% säker att den INTE kommer visas i 3D här hemma i Östersund. Det gjorde dom inte med Avatar. Och jag vill se den i 3D. Faktiskt.

Det har gått sheata bra att jobba föresten. Och roligt har det varit också. Kan man tänka sig va! :) Vi håller på att bygger om på jobbet, så allt är lite huller om buller typ. Jag ÄLSKAR det! Hehe. Och jag tror att kunderna hatar det. Tycker om att det blir en förändring och att det blir mycket att göra. Det märks att det renoveras, för jag har fått så mycket fler tider. Jippi! Men sen så sa ena "chefen" (?) att jag kunde få hur mycket tider som helst  fram tills jag slutar. Det är ju hur bra som helst!

Föresten, jag tror dom är uppe i Åre denna vecka i programet "Halv åtta hos mig". Mammas kompis "Assa" är med! Så jag ska ta och kolla på TV4 play sen :) Och i morgon är jag ju ledig så då kan jag kolla på TV !Huuuur bra som helst. Fasen, just nu tycker jag om livet :)


Haha lillfisen! Visste inte riktigt vart jag skulle göra av henne då jag
själv skulle klä på mig...

Men hon myste med nappen och tyckte det var mysigt! :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0