" Jaha okej... Nu svimmar jag" - Daniela

Halloo!

I morse var jag uppe tiidigt tiiidigt... eller lite efter sju i alla fall. Men det är väl bra tidigt ändå? Det värsta av allt var att jag var ledig idag. Tror ingen frisk människa går upp så tidigt. ELLER JO! Min pappa gör de! Han kan vakna innan 6! Jag måste bara säga att jag inte ärvt de av honom! (Det som hände i morse är bara ett undantag från min sida). Idag har jag lunchat med Daniela och sen gick vi och tog en fika. Jag tror vi gör det nästan varje vecka. Men vafasen, det är mysigt! Vi har alltid något nytt att prata om  : )

Föresten, har det hänt någon gång att ni bara stått inne på en toa för att sedan gå ut, utan att ha gjort någonting? Det gjorde jag idag i alla fall. Vi satt och fika på tehuset efter lunchen och plötsligt hugger det till i magen. Lite smått jobbigt. Jag tar mod till mig och går och hämtar toanyckeln ( jag tycker att det är gryyymt jobbigt att lägga nummer 2 borta. Inte min grej riktigt hehe ) och precis då går en till tjej på toa. Men jag har nyckeln = jag går först. Fasen då! Innan jag stänger dörren ser jag att hon ställer sig så nära toan som möjligt, vilket gör det omöjligt för mig att göra nummer 2, och till och med 1! Det är bara till och improvisera.

Att låssas gå på toa:
1. Stå still en stund
2. Dra ut papper hårt, så att dom hör att du ska torka dig
3. Spola
4. Tvätta händerna
5. Stå kvar en stund
6. Gå generat ut, du har ju faktiskt varit på toa.

Lycka till!



Kommentarer
Postat av: Anja

HAHAHAH!!! fy vad roligt! det är nog ett gemensamt problem :) du fångade det perfekt. hahaha

2010-03-25 @ 18:40:21
URL: http://anjablixherrlander.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hahaha! Ja skönt man inte är ensam;)

2010-04-05 @ 15:16:32
URL: http://jenzanobaileyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0