Lillablå

Utvilad och pigg. Jajamen det är jag! Känns det som i alla fall. Nu är jag bara hungrig!
Sitter och trycker lite på datorn. Kollar efter BILLIGA hotell i Stockholm för fredag och lördag natt! Jag och Simon kommer ju att åka ner den 11:e - 15 mars. Simon ska göra det medicinskatesterna för pilotutbildningen han ska gå i höst, och då passar jag på att följa med för att söka lite jobb! Det är alltid bäst att träffa personer face to face liksom ! Så därför måste jag putsa på mitt CV snarast !!! Vill att det ska vara perfekt!


Cool tjej i skarf och huva!


För skojs skull så tittar jag på lite kurser på medborgarskolan som finns nere i Stockholm. Jag är inte sugen på att plugga, men det skulle vara såååååå roligt att komma på vad man ville göra i livet!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hotell Alexandra på söder ska va ganska billigt

2010-03-07 @ 10:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0