Stockholm - Sveriges storstad !

Nu är vi framme i Stockholm! Fick en jättehemsk känsla nyss! Vi sitter nämligen i bilen och jag fastna med blicken på dörrhandtaget och då kom tanken " tänk om jag skulle ta och öppna... Undra vad som skulle hända då?" Sen får jag en en rysning genom hela kroppen, för tänk om jag skulle göra det. För hjärnan börjar ju luras och få mig att faktiskt vilja öppna dörren! Därför flytta jag mig snabbt åt sidan för att inte handen ska åka dit! Gaaah hemskaste känslan man kan få ju! Brukar ni vara med om samma sak? Och har ni någon gång gjort som hjärnan blivit "lurad" till att tänka?

Kommentarer
Postat av: Linis :)

Jag vet preciiiiiis hur du menar, och det är så himla hemskt. Jag brukar få exakt samma tankar, tex om jag håller i en kockkniv, vad skulle hända om jag bara stack den i magen, eller som du med bildörren. Eller tex om jag håller i ett glas med vatten eller någonting och tänker mig att jag tappar det, då är det nästan så att hjärnan tänker: "Tappa glaset i golvet" Men man själv: "NEJJJE!!!" haha!



Jag förstår vad du menar med flytten Amanda, men jag håller med din syster, det är kanoners att du testar. Du är stark Amanda <3

2010-03-12 @ 12:40:43
URL: http://liinap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0