Detaljer fixar det mesta

Idag var jag på stan med Daniela. Vi körde en hederlig fik/lunch på Paus. Finns en jättegod laxmacka som jag tycker är god! Sen blev det en liten paj, hehe. Vi slår alltid på stort när vi fikar. Men sen så sitter vi ju ett tag också!

När jag var i Stockholm var jag inte alls sugen på att handla kläder eller prylar, var mer inne på att fika och kolla runt. Whaat!? Men då jag kom hem idag och gick på stan kom genast lusten tillbaka. *puust* jag vart lite rädd ett tag. ELLER inte, jag tycker om att inte tänka "köp köp köp" så fort jag kommer in i affärer. I alla fall, för att komma till det jag hade tänkt att säga, jag shoppa lite detaljer till hemmet och till mig idag, de ni ;)


Sockerburkar. En för bitsocker och en för strösocker! Tycker om att dom inte är så perfekta!
Livet är inte perfekt ;) 



Älskar budskapstavlor! :) Gjorde sig fin inne på toan.


Armband MQ


Halsband MQ





Kommentarer
Postat av: Linis :)

Riktigt bra köp Amanda! Det är skrämmande ibland hur lika vi är. Det skulle lika gärna kunnat vara jag som köpt dessa saker. :) hihi! <3

2010-03-16 @ 17:09:45
URL: http://liinap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0