Allt för min syster

Åh nu är jag hemma i lägenheten igen. Jag blir typ tårögd då jag kollar på videoklipp som jag har på Ronja sedan dagarna då jag var hemma. Hennes lena l illa röst och gosiga kinder. Mitt hjärta blir så varmt! Då älskar man verkligen lill-knulen! Hon har blivit så duktig och utvecklats så mycket! Frågar man henne hur katten låter, så  låter hon så försiktigt och gulligt "maaau". I morse när mamma och hon kom in och väckte mig så tryckte hon ner huvudet i pälsen på våran katt Magda och lät " mmmmm mmmmm mmm".  Sötare och bättre flicka finns inte!♥

Idag har jag verkligen tagit det lugnt. Simon är på en gala med jobbet på Gamla Teater. Bal och hela köret, så jag är hemma och myser. Kan verkligen tycka att det är mysigt att vara själv och äta en massa gott. Jag får ha hela pizzan för mig själv, drickan försvinner inte och chipsen finns kvar i påsen. Dessutom var jag inne på videoteket på 3min. Första gången någonsin det gått så fort, eftersom att jag inte behövde ta hänsyn till någon annan. Jag kunde välja helt själv! Toppen! Haha jag låter lyrisk över att vara ensam! Men man ska passa på tycker jag :)


Det blev " Allt för min syster"

Kommentarer
Postat av: sara

Den är så bra!!!! :)

2010-05-09 @ 10:31:48
URL: http://sarasandman.blogg.se/
Postat av: Anja

Filmen är verkligen sjukt bra, men jag har aldrig gråtit så mycket under en film någonsin!

2010-05-10 @ 19:03:42
URL: http://anjablixherrlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0