Vilodag

Dagen som en sjukling har varit helt okej. Gick ner till (den mycket dyra) macken för att köpa mig lite mysmys för en dag i sängen. Blev bland annat glass, godis och ostbollar. Även blåbärsoppa som man måste ha då man är sjuk. Blev ingen film för mig idag, fastna istället i massa tv-program som jag alltid missar annars, tex. Tyrashow (uselt, men bra på något jäkla vis), Opera, Ellen show och repris på Topmodel m.m. Sen sov jag några timmar och vakna upp på kvällen. Men jag tror jag behövde de. Har dessutom sjukanmält mig på jobbet för i morgon också. Känner mig fortfarande inte helt okej, och jag vet att efter en natt så mår man lika piss som man gjorde dagen innan. Sen så brukar jag alltid vara försnabb att komma tillbaka till jobbet, så jag hinner aldrig återhämta mig vilket leder till att jag kan vara sjuk i en månad (om inte mer) efteråt.
Nu ska jag krypa under täcket och sova. Älskar att lägga mig då man är trött.

...Pssssst! Nu har Simons kompis laddat hem The Sims 3 till mig. Jag är mycket glad. Jag var ju trotts allt en liten Sims-nörd då jag var liten. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0