29-10-10

idag ska jag shoppa!

Har insett hur underbart det är att gå på stan själv. Liksom lärt mig uppskatta det. Slippa tänka på någon. Man kan bara gå ut ur affären när som helst och man behöver inte vänta på någon som prövar kläder och man behöver inte känna sig jobbig som prövar själv. Inte egoistiskt alls, man unnar sig egentid. Alla uppskattar egnatiden på olika sätt vid olika tillfällen. För det är ju inte alltid roligt att gå på stan själv. Men vet man att man ska shoppa och verkligen vill shoppa mycket så är det bästa att gå själv. Tycker jag! Fast min syrra Karro har jag faktiskt inga problem med. Vi känns så lika när det gäller att kolla och prova. Med undantag ibland då ;-)

Kommentarer
Postat av: Karro

Jag tycker om att shoppa med dig också, det är alltid roligt för vi har samma smak och sätt att shoppa! Längtar tills du kommer hem nu!!!!!!!

2010-10-30 @ 09:15:55
URL: http://enblektblondinstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0