Bara så ni vet så är det jag som bestämmer vad det är som ska visas på Tv ;-)

Alltså det känns som att alla tv-kanal-producenter (???) kryper in i min hjärna och tar reda på vilka filmer jag vill se på tv! För ett tag sedan satt jag och tänkte på att jag så gärna ville se Dirty Dancing och Pretty Women och vips så skulle dom visa Pretty Women på feman i lördags. Hur glad blev inte jag? Och nu sitter jag här hemma och får se att dom ska visa Vid din sida på trean på söndag. Och med sanning så lovar jag er att jag i typ förrgår lyssna på en underbar låt som dom har i den filmen och tänkte "ååååh snälla jag vill så gärna se Vid din sida " och så ska dom göra det nu! Undra om jag ska önska mig någonting när jag ändå är igång!?

"Ain't no Mountain High Enough"



Kommentarer
Postat av: Karro

Haha fan va kul!

2010-10-23 @ 08:43:25
URL: http://enblektblondinstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0