Lika par leka bäst

Jag har haft en toppen helg med min fina vän Daniela och Mattias! Jag måste bara säga det, fan så otroligt lika vi alla är. Jag och Daniela är så lika som personer, Mattias och Simon samma där, och som par är det skrämmande hur lik vi är varandra! Hur vi säger saker till varandra, hur vi är mot varandra i förhållandet. Det är sjukt! Vet inget annat par som vi liknar så mycket som just dom. Men det är riktigt roligt! Daniela och Mattias har varit tillsammans sedan dom gick i 9:an, visst är det sött!? :-) Och nu är dom på deras livs resa tillsammans, hur underbart är inte det?

Kommentarer
Postat av: sara

Jättefina bilder :)

2010-10-07 @ 19:26:55
URL: http://sasandman.blogspot.com
Postat av: sara

Ja vi har systemkamera och nu ska jag önska mig bättre objektiv av tomten ;) Önskar dock att jag kunde ta lika bra bilder som er! :)

2010-10-07 @ 19:37:18
URL: http://sasandman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0