Till det som är vackert

I morgon ska jag, Emmy och Agnes från mitt jobb gå på bio. Vi ska se Till det som är vackert. Jag har bara längtat i en lång evighet efter en riktigt bra svensk film. Vet i och för sig inte om den är bra än, men jag känner på mig att det är en höjdare! Jag satt på tunnelbanan på väg till jobbet en morgon och fick syn på affischen till filmen. Bara bilden lockade mig till att se den, så jag var snabb med att ta upp min iphone för att se vad det var för film. Kände ju igen tjejen. Jossan hette hon då hon var med i Andra avenyn. Trailen till filmen gav mig rysningar. Kan låta skumt när nästan hela trailen visade sexscener, haha! Men jag tycker att just filmens handling verkar spännande. Ung tjej blir kär i en äldre man, leder till sex. Så förbjudet. Haha åhnej det här låter ju helt pervo. Det jag menar är att jag blir imponerad av hela filmen. Om vad den handlar om. Det är det jag vill få fram på något vis. Haha! Men något jag blir mest imponerad av är hur dom klara av att spela dom där sexscenerna mot varandra. Alltså han skulle kunna vara hennes pappa på riktigt! Hur klarar dom av att spela allt det där snusket mot varandra utan att dö!? Men lite sexigt är det måste jag säga. Kom igen, jag är nog inte ensam! ;-) Hur filmen är återstår att se i morgon!
Vad tror ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0