Tillbaka till det vackra, men ensam utan min andra hä

Man kan tycka att jag får skylla mig självsom väljer att göra ett sådant lidande. Onödigt. Men vad gör man när man är lite virrig och vill så mycket samtidigt? Jag är i alla fall på väg hem. Eller vad säger man nu när man är vuxen och tydligen bor på två ställen? För hem det är ju faktiskt mitt och Simons hem, men det är ju även mitt barndomshem (hjälp ta mig till närmaste ålderdomshem... jag låter som jag vore tusen år!!!) Jag ska i alla fall hem till vårat hus. Pappas hus. Vi passera Gävle för ett bra tag sedan. Vi käka och shoppa på IKEA. Eftersom att jag nu ska bo i mitt lilla rum så har jag shoppat lite saker som gör det till det bättre. Tänkte faktiskt fota och visa sedan :-) OCH det blir av. För att fota hela lägenheten har ju inte blivit av.

Att säga hejdå till Simon gjorde så in i helvetes ont. Jag trodde det skulle vara så mycket lättare. Men aj så ont det gör. Och inte minst att se den man älskar bli så ledsen. Många tårar fälldes hos oss båda. Det kanske kan tyckas vara lätt att bara sticka iväg för ett tag, för det trodde jag att det skulle vara. Men efter att jag packat en hel sopsäck plus en stor resväska med kläder så blev det ganska tomt i lägenheten. Ingen av oss trodde att det skulle göra en sådan stor skillnad. Och ingen av oss trodde att den dagen jag flytta skulle komma så fort. Men man får försöka se det positiva i det hela. Och förhoppningsvis får vi träffas mycket snart igen.
För jag saknar dig redan så himla mycket Simon!


Tittut ! Här sitter jag bak i bilen och gosar ner mig i min nya halsduk :-)

Kommentarer
Postat av: Paul Bergström

varför flyttar du?

2010-11-01 @ 16:40:12
URL: http://hundratrebergstrom.blogg.se/
Postat av: Daniela

Hej vännen! Jag förstår att det måste vara jättejobbigt just nu! men tänk vad underbart det kommer bli när ni träffas! :) när man varit ihop länge kan man må riktigt bra av att längta! Men jag förstår såklart att det är jättejobbigt!! <3 Stor kram

2010-11-02 @ 01:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0