Toffsar och bröd

Om varje hårsnodd man har i håret alltid töjs ut och tappar elasten... beror det på att ens hår har börjat bli tjockt då? Jag har efter säkert 6 år börjat spara ut mitt hår och slutat klippa upp det. Senast som jag klippte av håret samt klippte upp det var i december förra året. Sedan dess har jag inte klippt av mer än nödvändigt. Jag vill numera ha långt, tjockt hår! Och jag tror jag börjar lyckas. Dock vill jag att håret ska bli långt snabbt! Men det går så långsamt.

Nu ska jag gå och plocka ut mitt bröd ifrån ugnen. Idag är jag en duktig tjej :-)

Kommentarer
Postat av: Linis

Det är så lustigt Amanda. Våra "hår-tankar" är nästan alltid likadana. Dock var jag tvungen att klippa upp det lite nu nyligen bara för att jag kände mig så tråkig. Haha! Som jag håller på!

2010-10-18 @ 11:28:00
URL: http://liinap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0