Jag & Humlan

Innan jag går och lägger mig vill jag bara säga att jag ÄLSKAR min cykel och tycker att alla borde ha en lika söt "humlan" som mig! Egendesignad och egen målad, jag är så stolt! Planen som jag har haft sedan ungefär tre sommrar tillbaka är att jag ska skriva mitt namn lite sådär snyggt på henne, men det har som aldrig blivit av. (Därför det är en lång gulrand).  Latheten har dock tagit över. Jag & Humlan kommer spendera många timmar tillsammans i sommar igen! Funderar om jag ska sy till någon snygg kudde till pakethållaren, man har ju som fått klagomål på den hårda ytan då humlan försöker att lyfta, det vill säga då hon hoppar, hoppar och återigen hoppar!


Åååh humlan, vaad jag älskar dig!
Du & Jag i graven!
(Psssssst, jag och humlan har till och med krockat en gång :O )

Kommentarer
Postat av: Carina

gula faran

2009-04-30 @ 12:40:13
URL: http://carre92.blogg.se/
Postat av: sara

Men vilken fin :)

2009-05-10 @ 19:46:09
URL: http://sarasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0