Mördar-passet?

Vill ni veta en sak?
Jag klev upp prick 04.35, kände mig utvilad och glad, trotts mina fjuttiga 4tim sömn.
Dom 9tim på jobbet gick otroligt fort, och jag vill direkt inte kalla denna dag för "mördar-passet", för även om det låter tungt med jobb 6-15, så kan jag lova er att det var det inte! :) Hela dagen flöt på och har nog aldrig haft en sån rolig arbetsdag som denna! Kan det vara personalen och stämningen som gjorde min dag? Eller var det kanske att jag fick ta på Carinas rumpa? ;) Ett minus dock är mina stackars små ben som värker så ont, + att resten av lovet ska sepnderas på jobbet. Men det är det värt, för pengarna i maj kommer bli underbart att bada i !
 
                                                /A

Kommentarer
Postat av: Carina

haha, butt

2009-04-14 @ 19:38:48
URL: http://carre92.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0