Välkommen!

Jag älskar den nya stilen på bloggen, så mycket mer personligare!
Och detta är tackvare min käre arbetskamrat, vän och min favoritbloggare Carina!
Okej, enligt henne var det tydligen så enkelt att till och med jag skulle kunna fixa det själv. Men jag vet inte jag.
Jag är alldeles för otekninskt, ofokucerad och otålig. Det som känns bra är att jag i alla fall försökte själv först, innan jag fråga om hjälp... fast frågan är om det egentligen känns bra att jag har försökt.. För nu vet jag att jag inte klara av att göra det själv och då är det ganska uppenbart att jag inte är så datakunnig vilket kanske gör mig lite ledsen...

Vill bara påpeka att min helg har varit galet underbar! Lördagen var min och Simons dag. Det blev frukost/lunch på tehuset där det var 20% rabatt för min del och detta tackvare mitt uuunderbara jobb........  Ja ibland är det ju bra att jobba på ICA! Sen blev det lite stadsvandring och senare blev det MER fika inne på Wedemarks. Mummms!
En tripp ner till badhusparken för att sola gjorde susen. Enligt mamma hade jag sminkat bort mina möjligheter till att få lite lite färg, eller i alla fall fräknar, så det var ju lite synd. 

/A


Kommentarer
Postat av: Carina

tack själv ;)

2009-04-06 @ 01:06:19
URL: http://carre92.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0