Julklappstider

För lönen som kommer denna månad ska jag börja köpa julklappar så det inte blir så stressigt nästa månad, och så att inte hela min lön kommer ta slut i december. Smart? Mycket smart! :) Än så länge har jag bara kommit på vad jag ska köpa till Ronja.
Inköpslista:
♥ Simon
♥ Mamma
♥ Pappa + pappa s födelsedagspresent! Han fyller nämligen år den 23/12♥
♥ Karro
♥ Ronja
♥ Dennis
♥ Emmy
♥ Mormor (delar med karro)
♥ Morfar (delar med karro)
♥ Farmor (delar med karro)
♥ Farfar (delar med karro)
Hjälp, när jag satt och tänkte kändes det inte som så många, men nu när jag skrivit upp alla och ser dom framför mig känns det som otroligt många. Jag vill alltid att mina julklappar, eller ja presenter i huvudtaget ska bli så speciella och skilja sig ifrån alla andra paket så mycket som möjligt. Man vill alltid ge den bästa presenten, och jag tycker alltid att det är roligare att ge presenter än att få. Även om jag äääääälskar paket, hehe. Jag kommer kika mycket på Bluebox efter presenter. Vet ni några fler roliga hemsidor så säg till :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Kolla på coolstuff.se ! dom har sjukt mycket kul, du kanske iaf kan hitta ngt åt far din. :)

2009-10-22 @ 22:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0