Ensam, men ganska stark ändå

Nu ska vi se här, storhandlandet började rätt så dåligt. Det först jag gör är att glömma inköpslistan och all pant. Detta kommer jag på när jag sätter mig på bussen. Jag hoppar av i slutet av Lugnvik (eller i början av Lugnvik, det beror på hur man ser det). Får traska hela vägen hem och hämta det. När jag hoppat av bussen borta vid Lidel (jajamensan jag åkte förlångt), får jag börja gå tillbaka från det hållet som jag kom med bussen. Att handla gick bra, för det är ju inte så svårt! Priset var 300kr billigare än vad jag trodde att det skulle bli. Ännu bättre! Sen fick jag gå en lång uppförsbacke med 3påsar som skavde i händerna. Men det gick! Lite dålig början bara men annars gick det ju rätt så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0