En kuse i munnen, nej tack!

Nu är studentkortena klara, en sak mindre att göra nu!

Ingen mössa blev med hem, så en mössa mindre men 100kr rikare? Kan man säga så? Jag tror inte de va...?
Under den timmen som kortena framkallades gick jag på jobbet och handla en tandborste. Igår kväll hitta jag nämligen ett litet kryp som sprang runt min tandborste (vågar jag ens säga d e. Nu tror ni säkert att jag är världens slusk, men tro inte de!) Aja, nu förstår ni kanske varför jag köpte en ny! Sen gick jag även och sola lite cancer-solarium. Fattar egentligen inte varför jag solar! Nu var det ett jädra bra tag sedan som jag sola i ett solarium, men det är så otroligt onödigt!! Men kan ändå inte låta bli ibland. Tyvärr. 

Var även och köpte nya veckorevyn när jag var inne på stan. Finns ingen annan tidning som jag älskar så mycket! Älskar omslaget!!! Ska även rösta på vilka bloggare som jag tycker ska få pris! ;) Rösta du också! http://www.veckorevyn.com/blogawards/rosta/index.xml

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0