LOve

Hallå! Kom för en stund sedan hem från stan. Blev först en mjukglass med min kära storasyster (som jag för övrigt kommer att sakna så otroligt mycket då jag flyttar). Sen gick jag och Martina och åt middag på Via Grande, och tog oss sedan något att dricka på Paus :) En trevlig eftermiddag och kväll med andra ord. Nu sitter jag och Simon och muppar oss lite. Prövar hans nya glasögon som är grymt förstora på mig. Fast han är snygg i dom :) Kommer nog bli en hel del sådana här bilder i bloggen framöver... Som Simon sa " Alltså jag tror du skaffa dig MacBooken bara för att du skulle kunna ta sådana bilder". Nej, men det är jäkligt roligt! Och smidigt :D Hehe.

I morgon ska jag träffa Daniela. Ska bli så roligt för vi har inte umgåtts på väldigt länge. I alla fall inte sedan Yran. Och det är lite för länge tycker jag. Sen far jag hemåt Huså för att sedan rida hela onsdagen:)

Kommentarer
Postat av: Karro

Meh! Jag trodde att du skulle skriva om mig ju... =(

2010-08-16 @ 22:05:43
URL: http://enblektblondinstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0