Älskade Sex And The City...

Kom nyss hem från en bio-dejt med Daniela! Vi såg Sex and the city 2. Folk har klagat hit och dit på den, och mitt arma lilla hjärta har varit så ledsen över de. För jag trodde att den skulle vara värsta floppen när alla sa så. MEN DET VAR DEN INTE!!! Vad snackar alla om?? Liksom neej dom är inte i New York i hela filmen, men vad spelar det för roll? Är du hemma hela tiden? Nej det är du inte! Om inte den hederliga, häärliga Sex and the city- humorn skulle vara med, med massa sexskämt och sånt, skulle inte det vara samma grej, men nu var det de, och det är väl det viktigaste? Samantha var fortfarande lika sexgalen, Carrie var fortfarande lika förvirrad och tänkande, Miranda den klumpiga-vuxna-allas mamma och söta lilla Charlotte den perfekta-präktiga- kloka hemmafrun. Underbara Sex and the City, er kan dom aldrig förstöra för mig! :)

Annars då? Jo jag har jobbat idag, men som jag skrev igår så var det ett sköönt pass! Tapas lunchen, som förövrigt stavas med ett P (jag trodde att det stavades med två), var riktigt trevlig. Dom som höll i det prata en massa och sen fick vi provsmaka på olika tapasrätter. Alltid roligt att lära sig saker!
Nej nu är jag riktigt trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0