Amanda = bilägare!


Men fy vad jag är lycklig nu! Allt känns så bra. Älskade fina bilen blev min idag. Som jag har längtat!
Första tanken gick på 940:- ... Det var bara le och betala när Karro berätta vad det gick på. Det var hon som tanka den eftersom att hon körde den ifrån Huså till stan. Simon och jag tog en provtur in till stan och raggarstatoil, upp förbi reveljenskörskola och hem igen. Största leendet på mina läppar... Nästan lika stort som då jag körde själv första gången. Nu kan jag ranka mina körupplevelser.
1. Köra själv första gången
2. Köra min egna bil första gången
3. Ta körkortet


I morgon kommer Emmy (kusin) hit! Hon ska nämligen flytta hit upp över sommaren, och jag är så glad över de! Nu kan vi förförsta gången träffas spontant eftersom att hon kommer ifrån Skåne.
Jobba 11-20.15 idag. Cykla hem i regnet, men det är skönt att cykla i regn. Man känner sig fräsch på något konstigt vis. Har lovat mig själv att inte bli för lat nu när jag skaffat bil. Fast det är klart, en söndag då bussarna inte börjar gå förens mitt på dagen får jag faktiskt ta bilen...

Kommentarer
Postat av: Anja

Det var som tusan! Då kan ju du och Simon köra till Frösön och komma och fika hos mig nån dag :)

2010-06-14 @ 22:41:53
URL: http://anjablixherrlander.blogg.se/
Postat av: Linis :)

ÅÅåh, vad roligt min lilla fis, grattis! Jag vill också ha en egen bil :)



Det där med luggen. Jag tror att du och jag tycker ganska lika om vad som är snyggt när det gäller just luggen (ja, hela håret i övrigt), men det är absolut INGEN som fattar. TRIST!

2010-06-15 @ 17:25:44
URL: http://liinap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0