biiff

Nu vet jag hur det känns att vara gravid och böja sig ner för att ta av skorna...
Min mage är stor som en luftballong och det känns som att jag ska spricka vilken sekund som helst. Precis innan middagen som spenderades på en turkiskrestaurang så kände jag hur det spände till i magen. Världens magknip kom och efter middag + efterrätt blev det inte precis bättre. Oooh ja vad ska jag säga. Det var inte läge för en "magknipsmage" nu när vi har besök i vår lilla lägenhet. Ajaa, täcket får väl fladdra i natt.... Hehe.
Nu ska jag sova, för jag ska upp tidigt tidigt i morgonbitti för att jobba.

Kommentarer
Postat av: Linis

Alltså, jag älskar dig Amanda! :) FIIIIIISLISA!

2010-09-25 @ 20:26:10
Postat av: sara

Hahaha, du är sååå skön :)

Å vad fin du var på bilderna på headern (heter det så???)

2010-09-26 @ 19:07:57
URL: http://sasandman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0