Djurgården 9

Snyft. Nu har pappa och alla åkte hem. Inte alls roligt! Följde med dom till slussen för att säga hejdå.

På vägen hem köpte jag med mig lite frukost, som jag ska överraska Simon med.


Igår fick vi alla våra grejer hit i alla fall. Känns otroligt skönt att få sova i en riktigt säng igen. Och för att inte glömma om att ha köksstolar igen! Inget mer golv! Tjohoo! Har i alla fall kommit en bit med att packa ur kartonger, men det känns som att det är tusen miljoner kvar! Aja, det ska väl inte vara så svårt att få upp!


Efter frukosten och lite fixande här hemma ger vi oss ut för att leta efter kläder till Simon. Det är det här som är så underbart med att bo i en storstad, alla (nästan) affärer är öppna på söndagar också! :-)
Jag och Simon, igår då vi alla var iväg till Gröna Lund! Åkte båt över ifrån Slussen! Underbart att man kan ta sig fram på alla möjliga vis här! Det räckte att visa sitt acess-kort :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0