Matlagning

Simon: Värmde du maten verkligen på 4min? (stod så på förpackningen).
Jag kollar surt på honom och säger "Nä jag värmde den så länge som jag själv ville". Dum fråga tyckte jag då.
Simon: Aaaaa juust ja, jag glömde bort att du var en "rebelisk-matlagare". 

Faktiskt, jag lagar och gör allt tvärtemot när det gäller matlagning. Jag själv tycker att det blir bäst när jag gör det på mitt vis. Jag följer sällan recept och ändrar alltid om recepten lite granna då jag kollar :-) Det tror jag Simon tycker är lite jobbigt, för han följer recepten stenhårt och kan då inte få det svar som han vill ha av mig då han undrar över något!  (Det går ju inte lite på en tjej som inte kollar recepten).

Kommentarer
Postat av: Karro

Jag håller med dig! =)

2010-09-15 @ 21:47:22
URL: http://enblektblondinstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0