Ett bra val ändå

Jag är trött, slut och jag vet inte allt! Idag beslutade jag mig för att köpa Vekorevyn istället för middag... Anledning? Mja, jag ansåg att tidningen var lite roligare, hehe. Nej men jag hade endast 37:- på kortet och skulle bli tvungen att gå hem och föra över pengar (som ni förstår har jag inte telefonbank vilken jag ändå är ganska glad över...) Så jag blev tvungen att välja... Så det blev mjölk och flingor till middag idag. Supergott tycker jag, för det var torkade jordgubbar och "yogurtklumpar" i :-)


Vill ni veta något roligt. Eller jag skiter i om ni inte vill för jag måste berätta i vilket fall! JO, idag då jag satt i kassan och scanna in varor i godan ro så ser jag helt plötsligt på skärmen att en vara heter " Rackabajsare " Jag var tvungen att kolla ner på bandet och se vad det var för någonting, men eftersom att den var från charken och var inrullad i papper gick det inte att se. Jag vart still en stund och det kändes som jag satt i en evighet och bara skrattade inombords. Tankar som " Har dom i charken haft lite skoj och skämt-skrivit sådär!?" Men vet ni, vi HAR en vara som heter RACKABAJSARE! Åh så underbart!!! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0