Jag trodde jag var rolig...

Jag är ganska rolig tycker jag. Jag kan förklara varför för er som inte tycker det ;-) När det gäller saker med mitt liv så är jag ganska velig men säker på mycket. En stunden kan jag vara bombsäker på att det här vill jag göra och efter ett tag som veckor och månader så kan jag tänka nej så här ska jag göra. Fast om jag säger såhär, jag tror låångt ifrån att jag är ensam om den veliga punkten. Så jag kanske inte är så rolig trotts allt. Jag tänkte dela med mig av min lilla plan som jag har över framtiden. Åtta månader framöver nu ska jag bara jobba häcken av mig för att tjäna pengar. Ååånej det menar du inte tänker ni, varje ungdom gör väl det för att få resa. Jajamen :-) Så jag är inte unik. I know.


© Thailand med Emmy två veckor!
© New York med Daniela  en vecka (?) Tanken är den att vi ska åka i mitten av augusti eftersom att både hon och jag är 21 då. I USA är man nämligen myndig vid 21 och får därför gå ut på krogar m.m.


Nästa höst är jag sugen på att fortsätta jobba och efter nyår skulle det vara roligt att dra iväg  någonstans. När jag var liten enda fram tills jag var kanske 16-17 år var min dröm att åka till Afrika. Men mer och mer började jag känna att njaaaa... Så efter några år så känner jag fortfarande ingen dröm att åka dit. Eller rättare sagt, det känns inte som min första prioritet. USA är däremot ett land jag gärna åker till och känns som min nya Afrika-dröm. Därför skulle det vara roligt att åka till USA och se hela USA efter New York resan. (Fast efter nyår då). Tanken att starta i New York och ta sig enda bort till L.A och se massa olika platser som Florida skulle vara grymt skoj!
Härligt här får ni en sidovänd  bild....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0