Happy

Alltså ååå... Jag vet aldrig hur jag ska börja efter att jag haft ett litet uppehåll. Det är som så svårt, för man vill skriva allt på en och samma gång. Nej, inte är det lätt inte!


Nu är jag i alla fall här, och jag behövde lite inspiration. För det är jobbigt när man så gärna vill skriva men inte vet hur. Min inspiration som gjorde att allt släppte var då jag läste min kompis Linas systers blogg. Det är en härlig och befriande blogg... Knäppt ja, men så är det :-)


Ända sedan vi flyttade hit till Stockholm har allt gått väldigt fort. Fast det kan man se lite olika på egentligen. Lägenheten går sjukt långsamt fram, har fortfarande inga möbler. Man uppskattar verkligen allt hädan efter! Men när det gäller jobbet så har jag verkligen jobbat på som en liten tok. Helgen kommer verkligen vara en underbar helg på alla sätt och vis. I morgon jobbar jag 17-20.30 sedan ska jag ta tunnelbanan till Daniela som är här över en kväll med ett fotbollsgäng. Så då blir det en massa mys med prat. På lördag är jag ledig och då kommer våra möbler!!! ÄNTLIGEN SÄGER JAG BARA! Fast framför allt, min älskade bästaste pappa + en för tillfälligt hemliga gäst kommer hit! LÄNGTAR! Sen får jag verkligen inte glömma bort att berätta att min fina kusin med kompis kommer hit då också! Hallå, hur kan det här bli en dålig helg!? Dessutom är jag ledig på söndag, det är verkligen pricken över i:et!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0