Mellanstorasyster & Lillasyster

Helt otroligt! Igår blev jag storasyster till en liten tjej på 53cm 3.950 gram!
Nu är jag Storasyster, mellanbarn och fortfarande minst, faktiskt.. Eftersom att jag är min pappas minsting. Känns ganska skönt att fortfarande få vara minst någonstans :)
Satt på BB igår och höll i henne tills det börja krampa i min arm, men aldrig att jag ville sluta hålla i henne. När jag gick därifrån så kunde jag inte fatta vad som hade hänt. Det gick inte. Jag tror jag fortfarande är i chocktillstånd eller något!
När hennes små små ögon tittade på mig så kändes det som att man fick världens kontakt, även om hon kanske inte fatta någonting. I alla fall så är hon otroligt söt, för hon ser ut som en liten sumobrottare! Storakinder och små ögon :)


                       Mellanstorasyster & Lillasyster!

Kommentarer
Postat av: Anna Laxvik

Åh, gud vad roligt Amanda! Grattis, verkligen! ..och vad söt hon ääär :)

2009-05-24 @ 11:46:03
Postat av: lisa björklund

Grattis!! jag är avis:)

2009-05-24 @ 12:32:58
Postat av: Sandra

Grattis!

Gud så otroligt söt hon är. Hoppas att allt gick bra. Hälsa Anett. Många kramar

2009-05-24 @ 13:58:49
Postat av: erscis

Meeen gud va söt hon är! Brås på storasyster kanske ;) Grattis igen :D

2009-05-24 @ 16:11:22
URL: http://ethunell.blogspot.com
Postat av: Anonym

Grattis gumman, hon är dig upp idagen ;)

2009-05-25 @ 22:23:14
Postat av: Anonym

Grattis gumman, hon är dig upp idagen ;)

2009-05-25 @ 22:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0