Bloggar jag läser

Mysiga, underhållande och naturliga bloggar:
Blondinbella - Man kan tycka att hon är en blåst bimbo. Men efter att ha läst hennes blogg i ca 6mån så har min syn på henne förendrats helt. Faktiskt!
Stina-Lee
Kenza

Inspirerande och härlig:
Linda

Irriterande och otroligt provocerande:
Kissies - Jag tror verkligen inte att hon är så som hon verkar vara i sin blogg. Hon tjänar pengar på att vara bitchig och provocera andra. Det går ju hem i alla fall...

Berörande bloggar:
Ludmilla- Hennes dotter tog sitt liv endast 14 år gammal. Nu skriver hon om vardagen efter hennes dotters död.
Vimmelmamman - Fick tjocktarmscancer 2008. Hon skriver om sin vardag.

Så om ni har tråkigt, kika in på dessa bloggar. Om ni inte redan gör de ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar Lindas blogg. Jag vill också kunna sminka mig så där :)

2009-10-12 @ 20:00:31
URL: http://sarasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0