Våran tid

Alltså jag blir riktigt trött på den där regeln som säger "om du inte har börjat tvätta 30min efter att du ska börja tvätta övergår tvättiden till någon annan" Jag & Simon är verkligen inga morgonmänniskor, vilket gör det svårt för oss att kliva upp 06.45 för att tvätta. Ja det finns ju nästan bara den tiden. Som idag tex. Vi var otroligt trötta, och allt sluta med att vi gick ner vid 10.00, MEN då var det redan någon som tvätta i "vårat" tvättrum... Jaha, då var det bara att gå upp igen. Jag tycker att det borde vara såhär: Om man har från 7-12, ja då ska det inte spela någon roll vilken tid man kommer ner, så länge man inte flyttat sin nyckel till någon annan dag eller tid.

Kommentarer
Postat av: sara

Jag som tycker att det är så bra att man får ta andras tider om dom inte kommit :D Jag glömmer alltid å boka så jag går o chansar på att någon glömt ;)

2009-10-29 @ 15:19:17
URL: http://sarasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0