Vissa tider. Bara.

Alltså jag är så himla nyfiken på vilka som läser min blogg! Eftersom att statistiken blir bättre och bättre och dessutom inte sjunker så antar jag att jag har "stammisar" hiii hiii! Måste ju säga att ni är bättre på att läsa än att kommentera.

Idag hade jag ett riktigt busigt pass!
Jag fick jobba till 19.30 och det händer aldrig! Inte för någon! Vi har INGET pass som är till 19.30! Det är antingen 20.15 eller 18.15, men det hade blivit heltok med tiderna för nästan alla idag, eller inte alla, bara för mig och Per. Jag skulle sluta 30min innan vi stänger och Per skulle jobba till 20.30, och så länge har inte vi ens öppet, HAHA! Men allt gick ju såklart bra ändå! : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0