Nervöööööös

Heeeeeeeej!

Hmm, nu har jag inte skrivit sen i fredags, har haft saker för mig hela tiden! Träffa Per och Fredrik i fredagskväll. Blev spel och musik. Sjukt skoj fast vi bara vart tre! Satt med en hel bunt frågekort ("Hur fan visste du det" tror jag det heter) och ställde frågor till varandra om typ allt.
Blev en sen kväll och sov bara två timmar den natten innan jag var tvungen att kliva upp för att åka hem till pappa. Dom två korta sovtimmarna ledde till att jag somna ifrån min hållplats i duved, så jag åkte bort mot ånn... Det var inte så populärt hos pappa som stod och vänta på mig...
Framåt dagen så åkte vi skoter och fiska på fjället, men jag låg mest på skotern och sola. Sen kom mamma, Dennis och Ronja och fika med oss. Sen grilla vi allihop hemma hos dom. Årets första grillning! :) Härligt!!
För ett en stund sedan var en tjej (som jag inte träffat sen hon och jag var två/tre år och åkte skoter) här och kolla på lägenheten som hon är sugen på att ta över. Otroligt, snart är inte den här lägenheten vår längre. Snyft.
Nej men nu hörreni, nu ska jag vara social med min pöjk!

Kommentarer
Postat av: Anja

Amanda! Annars kan jag ta över eran lägenhet!!!!!

2010-04-25 @ 22:34:29
URL: http://anjablixherrlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0