Att fika tillsammans

Men mupp!!! Jag skrev nyss ett ganska långt inlägg, och så bara försvann det... HUR händer det liksom?! Aja jag får väl skriva om...

Idag klev jag upp riktigt tidigt, eller okej jag ska inte överdriva men hyffsat tidigt, för att träffa Daniela. Vi åt en frukost ihop på Wedemarks. Kan man tänka sig att jag vill säga hejdå till en macka? Ni som känner mig vet att jag har en favoritmacka där. Sweetchili/kycklingmacka (men jag tar alltid bort kycklingen). Så idag åt jag alltså den mackan för sista gången på ett jäkla bra tag. Snyft. Sen blev det ett spontanfika med Anna. Så jag har fikat hela dagen kan man säga. Men fika är bra för magen! : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0