Godmorgon!

Hallå Hallå! Vakna upp för ett tag sedan av att Simon skulle rusa iväg till bussen. Så nu är jag hemma själv i Ås, och jag njuter faktiskt av det. Tänk att jag tycker egentligen inte om att vara själv, men om jag är ensam i högst två timmar njuter jag till max! Men sen får det vara nog, haha. Landade vid halv elva tiden igår på Östersunds flygplats, och dom som hämtade oss var Daniela & Mattias. Tänk så glad jag blev att se den tjejen :) Nu ska jag vara i stan tills i morgonkväll, sen far jag hem till mamma och Dennis. Då ska jag bara njuta av att vara hos mamma så mycket som det bara går!!! Annars är hela veckan helt planerad.

Idag, Östersund: Träffa Karro för att hjälpa henne att köpa en IPHONE! Sen ska jag träffa Martina :)
Tisdag, Östersund: Vara med Daniela! Tar sedan Nabo hem till mamma.
Onsdag, Huså: Rida på isnadshästar med Emmy över fjället. Ska bli så skoj!!!
Torsdag, Huså: Vara barnvakt och umgås med familjen
Fredag, Huså/Östersund: Tjejkväll med Karro & Emmy. Blir middag och utgång för hela slanten :)
Hela min vecka blir otroligt intensiv. Men så blev det eftersom att jag helt plötsligt blev tvungen att flytta ner tidigare.
Nej, nu ska jag gå och äta frukost, för min mage verkligen skriker efter mat.

- Godmorgon Godmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0