Okej, det har inte blivit så mycket bloggande sedan jag flytta hit. Ett enda inlägg som verkligen inte handlade om något annat än min söta lillasyster som jag saknar så otroligt.

Jag kan inte säga att jag inte haft tid att blogg heller. Det är ganska lugnt här. Jag känner ju ingen förutom Simon, så jag blir ganska beroende av honom då jag är ledig. Hemskt, jag vet! Fast förutom Simon så känner jag ju mammas moster och kusin! Så idag ska vi ta en promenad. Och även lille Noah som är Beas lilla son på ca någon månad ska med :)
I söndags då jag kom hit tyckte jag att allting var jättejobbigt. Jag var här alldeles själv, så ingen trygg Simon fanns här. Det brast då jag börja bädda våran provisoriska säng med sängkläder som var tvättat hos pappa. Jag är alldeles för känslosam och saknar hemskt lätt. I måndags började jag att jobba på Wasahallen. Förutom det annorlunda kassasystemet till Ica, så lärde jag mig rätt så snabbt även om jag har otroligt mycket kvar att lära.
Annars då... Allt känns ganska ovant fortfarande. Vet liksom inte riktigt vad jag ska känna. Saknar min familj hemskt mycket. Jag vet att många säger att " dom finns alltid kvar ". Ja så kanske det är, men min familj är viktig för mig och jag älskar att ha dom nära mig. Då känner jag mig trygg. Men allt blir väl bra så småningom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0