Lägenheten

Kom för ett tag sedan hem ( fattar ni, HEM!!! ) från en liten restaurang där vi åt middag och efterrätt. Finns otroligt många restauranger här på Söder, och jag hoppas jag hittar ett favoritställe snart :) Sedan gick vi till en ICA-butik som ligger alldeles i närheten till våran lägenhet, för att köpa lite frukost och "lördags-mys-gotta". Känns som att jag kommer trivas väldigt bra här. Så fort vi får hit våra grejer. Vilket är om två helger!
Jag slänger upp lite bilder på lägenheten... En ekande lägenhet dock, meeen så fin ändå :)
Hallen med toaletten åt vänster och en garderob åt höger. Sov & vardagsrum rakt fram.
Toalett & Dusch

Vardagsrum/sovrum
Burspråk ut mot en park
Sist men inte minst: Köket


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0