Första myskvällen

Från att gå från att inte blogga på över en månad till att blogga tre gånger från eftermiddag till kväll. Det är i alla fall mycket för att vara mig. Men vad gör man när man inte känner någon i den här stan?

Jag och Simon kolla nyss på Snabba Cash. Bra film. Konstigt slut.
Vi köpte plastmuggar (eftersom att vi inte har några grejer här än) för att ha som dippskål. Så det blev dipp och chips till filmen. Riktigt lördagsmys med andra ord! :)
Förövrigt kan jag säga att min Mac är grym. Den är snabb & cool♥

Annars har jag suttit och funderat på vad man kan ha med sig hit och vad som passar in. Tyvärr kan vi inte ha med våran bamse-bokhylla ( ni hör ju bara vad jag kallar den) för den får verkligen inte plats. Även vårat matbord och tvbänken kan inte följa med... Men vad gör de, när man ändå ääälskar lägenheten man ska bo i?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0