Stockholmslivet?

Men hallå, det var inte igår! Vilken totalt jäkla uppehåll jag har haft... Sjukt. Inte för att jag tror att jag behövde en "bloggpaus" (som det så fint heter) på grund av att jag är slutkörd (för det är jag inte), utan för att lusten och intresset helt försvann. Nu efter cirka en månads uppehåll, eller förlåt jag tror att det kan vara mer, så har lusten kommit tillbaka igen. Antingen pga. "vilan" eller för att man helt plötsligt har något att skriva om. Jag tror på det sista!


Otroligt mycket har hänt sedan sist. Allt från resor-jobb-boende-prylar.
När det har gått en sådan långtid sedan sist jag skrev vet jag inte riktigt vart jag ska börja... Så jag gör en punktlista av något slag!
« Spanien 2 veckor i början av Juli ( Kommer bilder! )
« Fick mig en Canon 1000D i förtidig 20års present (ÄNTLIGEN)
« Varit tärna på min mammas fina bröllop ( Bilder kommer! )
« Fyllt 20 hela år! :)
« Fått en lägenhet på en av Söders finaste adresser
« Fått jobb på en mataffär i Vasastan

Vet inte om jag behöver säga mer, men om man läser dom två sista punkterna så fattar man att jag har haft ganska tur! Jobb och boende i Stockholm är svårt att få tag på. Men har man kontakter så löser sig det mesta tillslut! Och jag har en fin släkt som hjälpt mig/oss.

Nu ligger vi på våran nyinköpta dubbelluftmadrass som vi köpte innan vi åkte ner i torsdags. Helt perfekt att ha om det kommer gäster hit och vill sova. Simon är dock redan ganska trött, så han ligger och snarkar här bredvid mig. Men jag ska snart väcka han så vi kan gå och kolla oss omkring här i området samt köpa middag :)


Jag tror inte jag behöver säga vad jag köpte mig idag... Min alldeles egna MACBOOK♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0