Hejsan svejsan...

Nu är jag helt matt i kroppen. Benen orkar inte göra ett enda jobbigt steg till. Så får bli!
Kom för en stund sedan hem från jobbet. Skulle ha jobbat till 21.10 egentligen men hon som skulle stänga orkade inte och fråga mig. Först sa jag nej, (det gäller ju att vara bestämd från första början, annars blir man körd. Det vet jag ;) Men sedan ångra jag mig, för hallå det är ju förtusan lördag, vad tänkte jag med!? Så jag tacka ja och tjäna lite mer pengar! Det gick bra.
Så denna vecka har jag jobbat sex dagar av sju. Inte illa. I morgon är jag ledig och det ska bli sååå sköönt! Då blir det middag hos "gamel" moster Yvonne. Ska bli riktigt skoj. Bara en sådan sak gör att man känner sig lite som hemma.
Annars då? Jo dagen har varit toppen. Yvonne och Bea samt lille Noah kom mötte upp mig vid slussen, så tog vi djurgårdsfärjan över till Gröna Lund. Fast vi tog en promenad bort till Rosendahl. Jättetrevligt ställe där dom odlar både blommor, grönsaker och har små butiker samt restaurang. Vi började med en lunch. Åt en stor god macka med skinka och en härlig röra. Sen blev det en titt i butikerna runtom. Efter allt tittande och ätande fortsatte vi promenaden runt som var inne i skogen. Jättehärlig väg som jag ska lura med mig Simon på någon gång ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0