Tännforsen sommaren 2009

Ojoj redan Alla hjärtans dag, och vet ni jag har inte köpt något till Simon. Ett kort är för tråkigt tycker jag. Nej det är inte tråkigt men jag tyckte det blev lite för enformigt då jag gav mitt 6:e kort, så okej det blivit tråkigt. Det blir alltid samma text då det står " Älskar dig" "Kan inte vara utan dig" "Du är mitt liv" osv. Orden jag skriver i varje kort menar jag till 110%, men det är inte roligt att skriva samma i varje kort (det blir ju faktiskt det tillslut). Jag uppskattar allt jag får och skulle jag få ett kort så skulle jag INTE tycka det var tråkigt. Så de så.  Men i morgon tror jag faktiskt inte att jag får något. Min älskade kommer nog att säga " jag trodde blomaffären var öppen idag.........för det är ju ändå alla hjärtans dag...... så därför kunde jag inte köpa några blommor till dig idag.....förlåt" Undra hur många det är som kommer att köra med den i morgon. Antingen ingen eller så är det bara Simon. Haha, men jag är inte bitter! Har fått två av två alla hjärtans dagar jättefina. Det har varit middag, bad, blommor, nallar, kort, rosor, choklad osv. Så varför skulle jag vara ledsen om jag inte fick något i morgon? Jag som är så bortskämd i vanliga fall på alla hjärtans dag. I morgon är det min dag att överraska och visa min uppskattning till Simon! Kan inte säga just nu vad jag ska göra, för Simon läser bloggen... Sen kanske jag ångrar mig i morgon. Vi får se vi får se :) Och vem vet, det kanske blir ett kort att ge i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0