Tisdag den 23 Februari

Nu är det slut med sjukhus och allt sånt som hör till. Jag mår mycket bättre och hemma hos mamma nu. Doktorn sa att jag skulle vara hemma i 2 -3 dagar, så det är bara att gräva ner sig. Idag har varit en riktig sköndag! Jag och Emmy har legat och kollat på Törnrosa. Åh sicken mysig Jag har bestämt mig för att köpa hem en massssa gamla disneyfilmer. Man måste ju bara ha sånt!

Idag fyller min snyggpuddning år. Hela 21 år blir han. Ojoj. Själv är man fortfarande tonåring. Heehe. Tyvärr kunde jag inte vara hemma hos han idag, känns rätt trist men vad gör man? Emmy började spy igår, HAHAHA URSÄKTA MEN VAD HÄNDER?? Alltså först jag sen hon, vem blir den nästa? Aja nu mår vi båda bra. *Ta i trä, ta i trä* för att det inte blir något mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0