Vilken mat som helst

Hur kan man verkligen inte vara sugen på någonting? Jag är inte ens sugen på mina tre favoriträtter, pannkaka, fiskbullar och tacos. Jag vet att jag har förätit mig på fiskbullar, det är en sak som är säkert sen jag flytta hemifrån. Men varken pannkakor eller tacos har jag ätit jämt... kanske tacos, men tacos är ju en maträtt som man inte kan äta förmycket utav. I vilket fall som helst så tycker jag inte om mat längre. Det är lite jobbigt för man vet aldrig vad man ska äta när man är hungrig. 

I alla fall så ska jag,Simon och Jonas träffas för att planera inför tågluffen som tuffar (höhö) iväg sommar!
Jag längtar så mycket, jag har så höga förväntningar på hela resan! Men det är skitskoj! Det ska man ju ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0