Är du bjuden på bröllopet?

Nu är jag äntligen hemma från jobbet. 7-13 är väl ingen match? :)
Snart åker jag och Simon upp till pappa för att bo i stugan i helgen. Supermysigt! Älskar verkligen våran stuga! Trist bara att det ska regna så mycket... Men det vänder väl hoppas jag.

I morgon är det ju bröllop! Victoria och Daniel. Har haft kunder som handlat "Bröllopstårtan" samt flaggor och cider. Och en hade till och med köpt guld serpentiner... Vadå gå förlångt? Haha! Många säger "Ja i morgon är vi ju bjudna på bröllop" Och jag blir lika förvånad varje gång och säger" Jaaaha??" och så slår det mig, Juuuuust ja Victoria och Daniel... Suck. Fast jag tycker att det är roligt att dom gifter sig. Även fast jag tycker att det är sämst att dom får våra skatter (vilket jag TOKHATAR), så vill jag som ändå ha kvar kungafamiljen... Det är som mysigt på något vis. Och att Sverige ÄNTLIGEN får ha ett kungabröllop (igen) det gillar jag! Hehe.

Nej nu tar vi bilen uppåt och njuter av helgen!

Kommentarer
Postat av: Karro

SV: Ang. presenten så hoppas jag att han inte kommer ihåg att han inte fått någon, men det handlar ju som sagt var om våran farfar så jag är inte så säker...

2010-06-19 @ 09:18:48
URL: http://enblektblondinstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0