Hooohoo? Saftiga inläääägg??

Ni kanske undrar vart det saftiga inlägget tog vägen? Jag ska säga er att det undrar jag med! Haha. Jag hade liksom inget saftigt inlägg på G, men jag visste att det skulle bli ett om jag skulle börja skriva... Men jag orka inte. Eller jag har haft bättre saker för mig. Förut hade jag behov att skriva och berätta om vad jag hade gjort under en dag, men på den senaste tiden har jag inte brytt mig om det. Vet inte vad det kan bero på?

Mycket har hänt sen sista jag skrev (glöm det förra inlägget). Jag har varit i Skåne, jobbat klart min heltid, fått datum på min sista arbetsdag, Simon har slutat jobbet, fått ett mer "ordningssammareliv", börjat oroa mig riktigt mycket över vart jag ska bo och jobba i sthlm och mycket mer!

Igår var jag och Daniela på en liten promenad. Vi gick ifrån henne till mig. Vi bor väldigt nära varandra men det är ändå en liten bit att gå. Byskogen - Lugnvik. Vi boka in saker i våra kalendrar för att veckodagarna ska gå mycket fortare. I morgon ska vi gå på bio, sex and the city 2, och på fredag ska vi eventuellt ut! I morgon ska vi även till Scandic med Per för en Tappas Lunch genom jobbet. Så det blir jag, Daniela och Per! Per the piimp kan vi nu kalla honom! Efter de blir det jobb 13-18.15, ett skönpass alltså!

Nu har jag kommit igång med skrivningen igen, så vänta er ett inlägg snart igen! :)

Kommentarer
Postat av: Linis :)

åh det var så synd att vi inte hann ses :( Usch usch! Men hörru, jag har faktiskt börjat skriva lite jag med igen, och eftersom vi inte kan SES varje dag så tycker jag vi får skärpa till oss så att vi i alla fall kan LÄSA om varandra varje dag ;) deal? Miss U <3

2010-06-09 @ 13:58:19
URL: http://liinap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0