Idag har jag och Simon varit tillsammans i 2år och 10månader ♥

Nu kommer det att bli några hektiska dagar framöver. Vet inte om min mage kommer att klara av all stress som blir. Planen är att vara utflyttad på onsdag. ONSDAG, det är ganska snart! Vi har bara hunnit packa ihop lite saker ur bokhyllan än... Men det skulle vara skönast att vara klar i den här lägenheten innan den 28 Juni, för den 29 åker vi till Spanien. Yes ni hör rätt. Ingen tågluff på oss. Snopet. Anledningen till att vi inte åker är ganska mycket. För lite tid till det mesta om man säger så. Men jag känner att 16 dagar i Spanien inte är helt fel det heller. För jag tänker bara sola och bada och göra precis vad jag vill. Jag ska jobba på min bränna något sjuukt. Haha! Jag är en riktigt liten blekis som får kämpa för att få färg. Just därför har jag en liten "solplan" inför resan. Vi får se om jag lyckas ;)


Nu har jag bara två arbetsdagar kvar innan jag slutar på jobbet... Just nu vet jag inte vad jag känner inför det hela. Skönt såklart! UNDERBART! Men på samma gång lite sorgset. Jag har ändå jobbat på Ica i 2år och 3månader så det känns faktiskt lite allt lämna allt. Trist när man har så bra arbetskamrater. I morgon är näst sista dagen och sen jobbar jag inte förens den 27:e, alltså nästa söndag. Lite muppigt att vara ledig så länge innan min sista arbetsdag, men samtidigt bra, för som sagt, på onsdag tänkte vi lämna lägenheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0